ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРАЇНСЬКЕ ДУНАЙСЬКЕ ПАРОПЛАВСТВО” 01125821 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 68600, Одеська обл., Ізмаїльський р-н, місто Ізмаїл, вул.Флотська, будинок 28 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Реконструкція перевантажувального терміналу стивідорного комплексу “Кілія” в м. Ізмаїл за адресою: м. Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, вул. Набережна Луки Капікраяна, 12-а. Термінал розташований на земельній ділянці площею 3,0382га. Розрахунковий обсяг перевалки зернових вантажів 500 000 т/рік. Реконструкція передбачає заходи з організації функціонального зв’язку перевантажувального терміналу з місцевою інженерно-транспортною інфраструктурою для забезпечення технологічних процесів портових об’єктів. Проект реконструкції передбачає організацію влаштування твердих покриттів проїздів, доріжок, майданчиків з плитки ФЕМ, з/б моноліту та гравійно-щебеневого покриття. Проектом передбачено корегування існуючих проїздів на території ділянки з організацією тротуарів, доріжок і рекреаційних зон (майданчики для відпочинку, озеленення, мали архітектурні форми). Проектним рішенням з реконструкції комплексу на території передбачається будівництво нових будівель та споруд а саме: * Контрольно-пропускний пункт (шт. 3) з легких металевих конструкцій (модульного типу);
* Ваги автотранспорту без навісу,- * Блок диспетчерської та лабораторії з легких металевих конструкцій (модульного типу); • Естакада для відбору проб – ґратчаста металева зі сходами; – Блок побутових та адміністративних приміщень; * Крита стоянка навіс для електронавантажувача з сітчастою огорожею; • Навіс зони відпочинку – металеві конструкції; * Склад-навіс 72×12 м – металеві конструкції; * Водозбірні лотки (відкриті, з гратами), водовипуски, очисні споруди та пісколо-вки – залізобетоні збірні та монолітні; • Підпірні стінки – залізобетоні монолітні. Передбачається підключення проектованих будівель та споруд до існуючих мереж на підставі договорів, технічних умов з урахуванням проектних нових потреб. Контактний телефон: +380 (48) 416-72-10, Технічна альтернатива 1.
При реконструкції комплексу передбачені будівлі і споруди з легких металевих конструкцій модульного типу (КПП-3 шт, блок диспетчерської та лабораторії, блок побутових та адмін. приміщень).
Технічна альтернатива 2.
При реконструкції комплексу передбачено будівництво капітальних споруд (КПП-3 шт, блок диспетчерської та лабораторії, блок побутових та адмін. приміщень). Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вул. Набережна Луки Капікраяна, 12-а. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. м, Ізмаїл Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вул. Набережна Луки Капікраяна, 12-а.. Реконструкція перевантажувального терміналу стивідорного комплексу “Кілія” в м, Ізмаїл проводиться з метою забезпечення перевалки насипних та наливних вантажів та розробити схеми руху вантажного автотранспорту. Розрахунковий обсяг перевалки зернових вантажів 500 000т/рік. Земельна ділянка, що розташована за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Набережна Лукі Капікраяна, 12-а, знаходиться у зоні багатофун-кціональної забудови у припортовому районі міста Ізмаїл. Об’єкт реконструкції розташований на 3 земельних ділянках: за кадастровим номером 5110600000:01:047:0219, площею 2,7157га, цільове призначення: 12,02 (Для розміщення та експлуатації будівель та споруд морського транспорту); за кадастровим номером 5110600000:01:047:0116, площею 0,1572 га, цільове призначення: 12,02 (Для розміщення та експлуатації будівель та споруд морського транспорту), за кадастровим номером 5110600000:01:047:0212, площею 0,1653 га, цільове призначення: 12.03 (Для розміщення та експлуатації будівель та споруд річкового транспорту). Права постійного користування земельними ділянками належать ПрАТ “УДП”. На території передбачається розташування перевантажувального та складського майданчиків для насипних вантажів, майданчик накопичення вантажного автотранспорту, зо-на зважування та контролю автотранспорту, автомобільні дороги, інженерні мережі водовідведення, електропостачання та приміщення адміністративно-побутового призначення. Існуючі земельні ділянки згідно з кадастровим планом межують по сторонах з: – р. Дунай; – землями Ізмаїльської міської ради (кадастровий номер не визначено); – земельною ділянкою 5110600000:01:047:0206 TQB СГІ “НІБУЛОН”. Неї земельній ділянці з кадастровим номером 5110600000:01:047:0219 розташовані нежитлові будівлі(складський комплекс) загальною
площею 2051 м2, який включає: прохідну, склади, навіси, дебаркадер, гараж, надвірні споруди, гідротехнічну споруду причал типу “больверк”розташований на 91,5 км р. Дунай. Сучасний стан території – вздовж річки Дунай розташовані незалежні будівлі та споруди морського транспорту, частково територія не забудована. Існуючи капітальні будівлі та споруди які потрапляють під пляму забудови передбачається демонтувати. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вул. Набережна Луки Капікраяна, 12-а.. Планована діяльність передбачається на землях, що перебувають у постійному користуванні підприємства, передбачає виконання заходів для досягнення підвищення продуктивного використання цієї ділянки, тому територіальна альтернатива 2 не розглядається. Додаткових земельних площ не потребує. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Реконструкція перевантажувального терміналу стивідорного комплексу та подальше його функціонування, створення нових робочих місць. Буде покращено соціально-економічний стан району завдяки відрахуванням в бюджет податків під час здійснення планової діяльності. Вплив планованої діяльності на соціальне-економічне середовище оцінюється як позитивний. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Реконструкція перевантажувального терміналу стивідорного комплексу “Кілія” в м, Ізмаїл за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Набережна Лукі Капікраяна, 12-а. Термінал розташований на земельній ділянці площею 3,0382га. Розрахунковий обсяг перевалки зернових вантажів 500 000т/рік. Реконструкція передбачає заходи з організації функціонального зв’язку пере-вантажувального терміналу з місцевою інженерно-транспортною інфраструктурою для забезпечення технологічних процесів портових об’єктів. Транспортні сполучення території з загальними дорогами будуть реалізовува-тися з використанням існуючих та прогнозованих автомобільних проїздів терміналу. Виїзд з території комплексу очікується з півночі та сходу на вул. Набережна Лукі Капі-краяна (через автомобільні ворота та контрольно-пропускні пункти). Під’їзд (в’їзд) до запланованого об’єкта передбачається з північної сторони по вуличній мережі, а саме, вул. Набережна Лукі Капікраяна. Рішенням по генеральному плану передбачається вертикальне планування та реконструкція твердих покриттів, що існує. Також передбачаєшся улаштування нової системи ливневої каналізації (пісколовки, очисні споруди, водовипускі та інше). Від-від зливових та талих вод від об’єктів – відповідно до існуючого зниження рельєфу до вулиці та липневої каналізації. Організація рельєфу повинна бути вирішена в координації з утвореними абсолютними відмітками навколишніх ділянок та проїжджої частини. Проект реконструкції передбачає організацію влаштування твердих покриттів проїздів, доріжок, майданчиків з плитки ФЕМ, з/б моноліту та гравійно-щебеневого покриття. Проектом передбачено корегування існуючих проїздів на території ділянки з організацією тротуарів, доріжок і рекреаційних зон (майданчики для відпочинку, озеленення, мали архітектурні форми). Тверди покриття захищаються бортовими каміннями БР 300.30.15 та БР 100.20.8 на бетонній основі з зазорами для стоку води. Висота бортових каменів між майданчиками, доріжками та зеленими насадженнями становить 150 мм. Вздовж стін будівель ремонтується асфальтове вимощення по підготовці з щебню та бетонної основі шириною 1,00 м. Всі покриття, що проектуються, виконуються після робіт по інженерним комунікаціям. Заповнення родючого шару ґрунту в зоні оновлення на ділянках озеленення здійснюється після завершення всієї роботи по плануванню устрою доріг, майданчиків і доріжок, прокладання підземних інженерних мереж. Після завершення реконструкції і робіт по благоустрою ділянці, покриття, прилеглі до об’єкта,
відновлюються. Відновлюються газони з огородженням бортовім камінням. Для організації газонів використати суміші насіння газонних трав, як найбільш стійких до витоптування. Посадка зелених насаджень повинно здійснюватися після завершення робіт з відновлення під’їзних шляхів, доріжок та майданчиків, а також після ремонту всіх під-земних комунікацій. Проектними рішеннями з реконструкції комплексу на території передбачається будівництво нових будівель та споруд, а саме: * Контрольно-пропускний пункт (шт. 3) з легких металевих конструкцій (модуль-ного типу); * Ваги автотранспорту без навісу; * Блок диспетчерської та лабораторії з легких металевих конструкцій (модульного типу); * Естакада для відбору проб – ґратчаста металева зі сходами,- * Блок побутових та адміністративних приміщень; * Крита стоянка навіс для електронавантажувача з сітчастою огорожею; *  Навіс зони відпочинку – металеві конструкції; * Склад-навіс 72×12 м – металеві конструкції; *  Водозбірні лотки (відкриті, з гратами), водовипуски, очисні споруди та пісколо-вки – залізобетоні збірні та монолітні; * Підпірні стінки – залізобетоні монолітні. Передбачається підключення проектованих будівель га споруд до існуючих мереж на підставі договорів, технічних умов з урахуванням проектних нових потреб. Будівництво проводиться в 2 черги; 1) суміжна територія причалів на 91,5км та 92,0 км, з’єднувальна між ними автодорога та складська територія у бік ділянки ТОВ СП «Нібулон»,- 2) тилова територія у бік вул. Набережна, Лукі Капікраяна зі стоянкою для вантажного автотранспорта та автодорога від неї у бік причалу на 91,5км р.Дунай. Режим роботи – цілодобовий, цілорічно. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами; щодо технічної альтернативи 1. Будівництво планується на відведеній території з дотриманням вимог цільового призначення ділянки. Планова діяльність буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства, діючих нормативних документів, стандартів, інструкцій, з врахуванням містобудівних умов та обмежень та дотримання умов іншої документації дозвільного характеру: При будівництві: – щодо забруднення атмосферного повітря – не перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; – щодо поверхневих та підземних вод – відсутність прямого інтенсивного впливу (режим штатної експлуатації); – щодо рослинного та тваринного світу – відсутність впливу; – щодо ґрун ту – відсутність невідворотного впливу (режим штатної експлуатації), передбачені компенсаційні та відновлювальні заходи; – щодо акустичного впливу – не перевищення допустимих рівнів шуму на межі найближчої житлової забудови. При експлуатації: – щодо забруднення атмосферного повітря – не перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі санітарно-захисної зони; – поверхневих та підземних вод – системи ливневої каналізації мають бути обладнані очисними спорудами (пісколовки тощо). – щодо ґрунту – не допускається потрапляння паливо-мастильних матеріалів у воду, а також в ґрунт в межах захисних зон та смуг.; – щодо акустичного впливу – не перевищення допустимих рівнів шуму на межі нормативної санітарно-захисної зони. Відходи, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт, повинні бути локалізовані з наступним централізованим вивезенням. щодо технічної альтернативи 2. Екологічні та інші обмеження аналогічні технічній альтернативі №1 окрім додаткових викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та утворення додаткових відходів від будівництва капітальних споруд (КПП-Зшт, блок диспетчерської та лабораторії, блок побутових та адмін. приміщень).
щодо територіальної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються природоохоронним
законодавством України. Підприємство повинне здійснювати плановану діяльність на відведених земельних ділянках, з урахуванням вимог договору оренди земельної ділянки, ДСП-173-96 “Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів”, щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, екологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі, згідно з законодавством України. Рішення планової діяльності будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту, планованою діяльністю передбачені заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи. щодо технічної альтернативи 2. Необхідна еколого-інженерна підготовка та захист території аналогічні технічній альтернативі 1, щодо територіальної альтернативи 1. Еколого-інженерна підготовка і захист території передбачені наявною інфраструктурою району. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Вплив на довкілля буде здійснюватися під час монтажних робіт, в т.ч. під час роботи спецтехніки, від несправної спецтехніки та від утворення відходів. Клімат, мікроклімат планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату, але можливо незначний, тимчасовий. Атмосферне повітря – можливе локальне забруднення на період будівництва та монтажних робіт. Водне середовище – вплив мінімальний локальне забруднення водного середовища під час монтажних робіт . Ґрунти – планована діяльність не призведе до забруднення або погіршення стану ґрунтів. Рослинний та тваринний світ – планована діяльність не призведе до негативного впливу на рослинний та тваринний світ. Зелені насадження відсутні. Насадження які підлягають видаленню на ділянці – відсутні. Шляхи міграції тварин та птахів відсутні. Соціальне середовище – тимчасовий шумовий та акустичний вплив від роботи спецтехніки. Вплив на соціальне середовище має позитивний аспект за рахунок забезпечення зайнятості місцевого населення. При експлуатації: – на атмосферне повітря – викиди забруднюючих речовин при роботі здійсненні перевантажувальних робіт (в даному проекті не розглядається); – на водне середовище – вплив мінімальний локальне забруднення водного середовища під час здійснення перевантажувальних робіт (в даному проекті не розглядається); – утворення виробничих та побутових відходів, всі відходи планується передавати спеціалізованим підприємствам відповідно до договорів з метою подальшого поводження; тимчасове накопичення відходів планується здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства; – шумовий вплив – допустимий; – рослинний та тваринний світ – негативний вплив допустимий; – клімат і мікроклімат – негативна дія не очікується; – соціальне середовище – збільшення виробництва, створення оптимальних
умов для освоєння існуючих та створення перспективних обсягів виробництва, створення додаткових робочих місць, пожвавлення економічної ситуації у регіоні; – техногенне середовище z   позитивна д і я з а рахунок раціональної організації техногенного середовища; плановане будівництво сприяє вдосконаленню і впорядкуванню використання території підприємства; – на ґрунти – вплив допустимий. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1, окрім додаткових викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та утворення додаткових відходів від будівництва капітальних споруд (КПП-3 шт, блок диспетчерської та лабораторії, блок побутових та адмін. приміщень), щодо територіальної альтернативи 1.
Не розглядається щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 10 Інфраструктури! проекти Інфраструктури і проекти: облаштування індустріальних парків; будівництво житлових кварталів (комплексів багатоквартирних житлових будинків) та торговельних чи розважальних комплексів поза межами населених пунктів на площі 1,5 гектара і більше або в межах населених пунктів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; будівництво кінотеатрів з більш як 6 екранами; будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць; будівництво аеропортів та аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною до 2100 метрів; будівництво залізничних вокзалів, залізничних колій і споруд; будівництво перевантажувальних терміналів та обладнання для перевантаження різних видів транспорту, а також терміналів для різних видів транспорту; будівництво гребель га встановлення іншого обладнання для утримання або накопичення води на тривалі проміжки часу; проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок, берегоукріплення, зміни і стабілізації стану русел річок; будівництво трамвайних колій, підвісних канатних доріг і а фунікулерів або подібних ліній, що використовуються для перевезення пасажирів; будівництво підземних, наземних ліній метрополітену як єдиних комплексів, у тому числі депо з комплексом споруд технічного обслуговування; будівництво акведуків та трубопроводів для транспортування води на далекі відстані; будівництво магістральних продуктопроводів (трубопроводів для транспортування газу, аміаку, нафти або хімічних речовин); будівництво повітряних ліній електропередачі напругою 220 кіловольт і більше та підстанцій напругою 330 кіловольт і більше; будівництво гідротехнічних споруд морських і річкових портів; будівництво глибоководних суднових ходів, у тому числі у природних руслах річок, спеціальних каналів на суходолі та у мілководних морських акваторіях, придатних для проходження суден, а також каналів у протипаводкових цілях та гідротехнічних споруд; спеціалізовані морські або річкові термінали; проведення прибережних робіт з метою усунення ерозії та будівельних робіт на морі, які призводять до зміни морського узбережжя, зокрема будівництво основних гідротехнічних споруд, підводні звалища ґрунтів, а також інші роботи на морі, крім експлуатаційних днопоглиблювальних робіт; установки для очищення стічних вод з водовідведенням 10 тисяч кубічних метрів на добу і більше;”
Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності ст, 6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” №2059-УІІІ від 23 травня 2017 року, Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на ДОВКІЛЛЯ; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, 65107, Україна, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83, ecoloq@od.qov.ua, (048) 728-35-05, 728-34-58, Начальник відділу оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної справи управління охорони та раціонального використання природних ресурсів Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації – Шевченко Наталія Ігорівна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та кон тактна особа)