Ізмаїльська міська рада та Головне управління Національної поліції в Одеській області уклали Меморандум про співпрацю та партнерство у реалізації проєкту «Поліцейській офіцер громади».

Основна мета проєкту «Поліцейський офіцер громади» – забезпечити кожну територіальну громаду України фаховими офіцерами поліції, які пройшли конкурсний відбір і відповідне навчання для створення безпечного простору.

Поліцейський офіцер громади, який з часом замінить дільничних інспекторів поліції, – це офіцер Національної поліції України, який живе та працює у певній територіальній громаді, забезпечує порядок та запобігає правопорушенням і злочинам у межах своєї територіальної громади, виконує обовʼязки ювенальної служби та інші функції (в тому числі, благоустрій самого міста).

Поліцейські офіцери будуть підзвітні громаді, а підконтрольні – управлінню поліції.

Предметом цього Меморандуму є координація зусиль та спільна діяльність для створення належних умов для служби поліцейських офіцерів громади, які обслуговують Ізмаїльську міську територіальну громаду, з поетапним виділенням коштів з бюджету Ізмаїльської міської територіальної громади на забезпечення поліцейських офіцерів службовими приміщеннями (поліцейськими станціями), придбання транспортних засобів із подальшим обслуговуванням, а також закупівлю пального.

Програма триватиме від 2025 до 2028 року.

Передбачається, що на конкурс буде виставлено 11 вакансій.

Працюємо разом!