ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Додаток 2
до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля
______________Дата: 22.08.2025____________
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 14023
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності)
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб’єктом господарювання)
ПП «ГАЛАКТИКА» планує проводити капітальний ремонт берегоукріплень №1, №2 власного вантажного терміналу, що розташований на двох орендованих земельних ділянках за адресою: вул. Придунайська (Нахімова), 296а. Берегоукріплення №1, №2 об’єднані з плавпричалом вантажного терміналу, знаходяться на території Саф’янівської сільської ради на земельній ділянці, договір оренди на яку знаходиться в стадії оформлення. Призначення берегоукріплень №1, №2 – укріплення берегу, запобігання обваленню ґрунту в річку Дунай, швартування малих суден. На теперішній час у конструктивному відношенні берегоукріплення являють собою заанкерований больверк із лицьовою та анкерною стінками комбінованого типу із залізобетонним оголовком. Берегоукріплення не обладнані крановими чи залізничними коліями, інженерні мережі на них відсутні. Рік побудови берегоукріплень невідомий. У 2025 році проведені паспортизація берегоукріплень № 1, № 2, контрольно-інспекторське обстеження технічного стану гідротехнічних споруд, на підставі яких, визначено, що для можливості безпечної експлуатації берегоукріплень необхідно виконати роботи з відновлення конструктивних елементів. ПП «ГАЛАКТИКА» прийнято рішення о проведенні капітального ремонту гідротехнічних споруд. По завданню підприємства ПП «ДУНАЙГІДРОПРОЕКТ» розроблений робочий проект капітального ремонту, у якому розглянути рішення щодо відновлення анкерної системи берегоукріплення №1 шляхом влаштування ряду паль та ригелів анкерної стінки, встановлення анкерних тяг, відновлення відбійних та швартових пристроїв берегоукріплень №1, №2, відновлення покриття споруд, проведення експлуатаційного днопоглиблення до розрахункових глибин. Капітальний ремонт берегоукріплень підпадає під |
сільської ради Ізмаїльського району Одеської області. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. При проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2 розглядається вплив на: – атмосферне повітря за рахунок викидів забруднюючих речовин при виконанні земляних, зварювально-різальних, фарбувальних робіт, функціонуванні будівельної техніки, плавзасобу, при руху автотранспорту; – ґрунти при здійсненні , земляних робіт, облаштуванні покриття берегоукріплень, утворенні будівельних, побутових відходів та управлінні ними; – флору, Фауну, водні біоресурси річки Дунай,.-водний об’єкт при експлуатаційному ремонтному днопоглибленні, капітальному ремонті берегоукріплень. щодо технічної альтернативи 2. Сфера, джерела та види можливого впливу довкілля ті самі, як для технічної альтернативи 1. Не розглядається. Технічна альтернатива 1 прийнята як єдиний доцільний оптимальний економічно обґрунтований варіант. щодо територіальної альтернативи 1. Очікується певний вплив на нормуємі показники якості атмосферного повітря, поверхневого шару води річки Дунай,’ шумового навантаження, водні біоресурси, техногенне, соціальне середовище щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Територіальна альтернатива 1 прийнята як єдиний доцільний оптимальний економічно обґрунтований варіант. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які-можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія. 14 Розширення та зміни Розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів зазначених у пунктах 1-13 цієї частини крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених – Кабінетом Міністрів України. 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких, може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає. 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Стаття 3, частина 3, пункт 14 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». У Звіті з ОВД будуть наведені комплексні оцінки впливу робіт з капітального ремонту берегоукріплень №1, №2, розроблені заходи щодо запобігання забрудненню довкілля, локалізації, ліквідації аварійних ситуацій, аварій. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з ОВД, буде відповідати вимогам статті Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». В нормативному документі планується привести розрахунки: – обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі з використанням програмного забезпечення «ЕОЛ+» при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – показників користування води питної якості, якості стічних вод при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – обсягів утворення відходів, їх класифікація, визначення небезпечності при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – рівнів акустичного, вібраційного тиску; – рівнів неканцерогенного, соціального ризиків на здоров’я персоналу підприємства, населення, що проживає в районі розташування берегоукріплень №17 №2 вантажного терміналу ПП «ГАЛАКТИКА» |
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості; Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля, відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. |
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. |