ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Агенція Трайтон Сервіс Україна»
Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
____________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Агенція Трайтон Сервіс Україна» Код ЄДРПОУ 32432896
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові
фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або
серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
Юридична адреса: 65012, Одеська обл., м. Одеса, вул. Гімназична, буд. 20, офіс 11. Контактний номер телефону: +38067-483-54-88, електронна пошта: secretary@triton.net.ua.
Адреса об’єкту: Україна, Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Придунайська (колишня назва вул. Нахімова), 296-а.
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*].
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність передбачає експлуатацію резервуарного парку нафтопродуктів загальним об’ємом 12 000 куб.м. Здійснюватиметься введення в експлуатацію резервуару обсягом 3000 куб.м. для приймання, зберігання та перевантаження світлих нафтопродуктів (дизпаливо). Існуючий резервуарний парк експлуатує 9000 куб.м, що включає 2 резервуари по 3000 куб.м, 1-резервуар на 2000 куб.м, 1-резервуар на 1000 куб.м., за адресою, Україна, Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Придунайська (колишня назва вул. Нахімова), 296-а.
Технічна альтернатива 1.
Планована діяльність передбачає розширення резервуарного парку, шляхом введення в експлуатацію наземного вертикального сталевого резервуару об’ємом 3000 куб.м.
Технічна альтернатива 2.
Планована діяльність за технічною альтернативою 2 з метою більш безпечного варіанту зберігання нафтопродуктів в умовах воєнного стану, передбачає демонтаж наземного РВС на 3000 куб.м., з подальшим здійсненням земельних робіт та влаштуванням 3-х підземних залізобетонних резервуарів об’ємом по 1000 куб.м.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Місце провадження планованої діяльності знаходиться за адресою, Україна, Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 296-а (колишня назва вул. Нахімова, перейменування здійснено відповідно до Рішення Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області 36 сесія VIII скликання від 04.11.2022 р. № 2132-VIII). Провадження планованої діяльності передбачається у межах орендованих земельних ділянок з наступними кадастровими номерами: 5110600000:01:048:0057 площею 6.6147.га; 5110600000:01:048:0058 площею 3.2824 га; 5122086300:01:002:0014 площею 1.7746 га. Загальна площа орендованих земельних ділянок становить – 11.6717 га. Землі мають відповідне цільове призначення для розміщення та експлуатації складів нафтопродуктів.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається. Об’єкт існуючий, має облаштовану територію, з підготовленими інженерними мережами, та логістичну прив’язку до причалів на річці Дунай. Планована діяльність здійснюється у межах земельних ділянок, з відповідним цільовим призначенням, що орендуються на строк 49 років згідно відповідних договорів.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Провадження планованої діяльності сприяє зміцненню незалежності паливно-енергетичної бази України, розвиток міжнародної торгівлі, забезпечення енергоресурсами населення і промисловості, забезпечення місцевого населення робочими місцями, збільшення податкових надходжень у бюджет району, міста та області, що підтримує розвиток державних, соціальних, господарських програм.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Передбачається розширення резервуарного парку, шляхом введення в експлуатацію наземного РВС об’ємом 3000 куб.м. для приймання, зберігання та перевантаження 100 тис. т/рік дизпалива, за такими параметрами: Діаметр – 18980 мм; Висота стінки – 12000 мм; Тип сходів – шахтні або кільцеві (гвинтові); Тип даху – конічна рулонована, стаціонарний; Спосіб виготовлення стінки – рулонний. Матеріал – сталь. Існуючий резервуарний парк експлуатує 9000 куб.м, що включає 2 резервуари по 3000 куб.м, 1-резервуар на 2000 куб.м, 1-резервуар на 1000 куб.м. Кількість працюючих при експлуатації загалом по резервуарному парку – 41 чол.
Проектований річний вантажообіг нафтопродуктів (дизпаливо, паливо для реактивних двигунів, нафта, бензин автомобільний, мазут, масла базові) по підприємству складає 1570 тис. тонн на рік. Середньодобова кількість розвантаження залізничних вагонів – 48 вагонів. Відвантаження нафтопродуктів зі складу на танкери та нафтоналивні баржі здійснюється у навігаційний період (365 діб) з існуючих облаштованих причалів № 1 та № 2. Розрахункова кількість суднозаходів близько 100 суден на рік в залежності від їх вантажопідйомності.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
При проектуванні планованої діяльності враховані екологічні, санітарно – гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно з вимогами чинних нормативних документів. Екологічні обмеження встановлюються згідно природоохоронного законодавства України. Врахування специфіки впливу резервуарів для зберігання нафтопродуктів на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.
- Обмеження впливу на повітряне середовище шляхом дотримання вимог не перевищення гранично допустимих концентрацій (ГДК) шкідливих речовин в атмосферному повітрі;
- Обмеження впливу на водне середовище у відповідності до Водного кодексу України та інших чинних нормативно-правових актів;
- Обмеженнями впливу на рослинний і тваринний світ у відповідності до законодавчих вимог щодо: збереження біорізноманіття об’єктів рослинного і тваринного світу; збереження умов місцезростання об’єктів рослинного світу; недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності тощо;
- Обмеженнями впливу на ґрунти шляхом дотримання не перевищення значення ГДК забруднюючих речовин в ґрунті, нормативів радіаційної безпеки, дотримання вимог Земельного Кодексу України, Закону України «Про охорону земель»;
- Поводження з відходами екологічно безпечним способом згідно з Законом України «Про відходи» та іншого природоохоронного законодавства;
- Дотримання нормативів шумового та вібраційного впливу на межі найближчої житлової забудови;
- Дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.
щодо технічної альтернативи 2
Теж саме що для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Передбачається: дотримання територіальних обмежень, визначених містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою, яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею; забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі; використання земельних площ в межах земельних ділянок, орендованих у відповідності з вимогами чинного законодавства.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядалась.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Об’єкт існуючий, перед початком проектування були проведені інженерно-геологічні дослідження, техніко-економічне обґрунтування доцільності здійснення діяльності, увесь обсяг необхідних дослідницько-вишукувальних робіт. Проектні рішення відповідатимуть чинному законодавству України, та передбачатимуть впровадження технологічних заходів, які в повній мірі забезпечуватимуть допустимий рівень забруднення навколишнього середовища. Інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою на території інфраструктурою.
щодо технічної альтернативи 2
Теж саме що для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою на території інфраструктурою. Планована діяльність здійснюється у межах відведених земельних ділянок, на підставі договорів оренди. Дотримання проектних рішень в період експлуатації, забезпечуватиме виконання вимог природоохоронного законодавства. Передбачаються охоронні, захисні та компенсаційні заходи.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядалась.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Сфера можливого впливу в процесі експлуатації:
– вплив на атмосферне повітря – вплив викидів забруднюючих речовин під час роботи спеціалізованої техніки, від експлуатації резервуарів та іншого устаткування;
- вплив на рослинний та тваринний світ – планована діяльність не матиме негативного впливу на рослинний та тваринний світ, на їх популяції та шляхи міграції;
- вплив на клімат та мікроклімат – вплив не передбачається;
- вплив на техногенне середовище – прийнятний у разі дотримання технологічних режимів експлуатації. Негативний у разі виникнення аварійних ситуацій;
- вплив на соціальне середовище – позитивний за рахунок надходження сировини до внутрішнього й зовнішнього ринків України;
- вплив на водне середовище – відведення виробничих стічних вод у поверхневі водні об’єкти не здійснюватиметься, вплив прийнятний у разі дотримання технологічних режимів експлуатації;
- на ґрунт – прийнятний, територія облаштована та асфальтована, не передбачається порушення ґрунтового покриву;
- шум – помірний вплив здійснюватиметься за рахунок роботи технологічного обладнання й спеціалізованої техніки;
- відходи – що утворюватимуться передаватимуться спеціалізованим підприємствам на утилізацію.
щодо технічної альтернативи 2
Вплив на довкілля при реалізації технічної альтернативи 2 аналогічний такому як при реалізації технічної альтернативи 1, але обумовлює більшу потребу у кількості робочої техніки, обладнання та матеріалів, більш тривалі у часі підготовчо-будівельні роботи, що визначає значно більші значення негативного впливу на компоненти довкілля.
щодо територіальної альтернативи 1
Теж саме що для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядалась.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Згідно підпункту 4.2 пункту 4 частини 3 статті 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 р. № 2059-VIII планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об`єктів, що можуть чинити вплив на довкілля.
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідає ст.6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII та Додатку 4 Постанови КМУ від 13.12.2017 р. № 1026.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11
Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Одеської ОДА
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Інші документи дозвільного характеру або інший акт у порядку передбаченому законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної Державної адміністрації. Поштова адреса: 65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83; контактна особа – Шевченко Наталя Ігорівна – Начальник відділу оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної справи, тел. (048)728-35-05; е-mail: ecolog@odessa.gov.ua.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та
контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}
[*] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.