ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ11 01125815 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, і ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. Інформація про суб’єкта господарювання, Україна, 68600, Одеська обл., Ізмаїльський р-н, місто Ізмаїл, вул. Портова, будинок 7 380674882090 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи • підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону) Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.                            Планована діяльність, її характеристика.                                                                       Планованою діяльністю є зберігання та перевантаження вантажів насипних, Завалювальних, наливних та в упакуванні на території причалів Державного підприємства «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (проммайданчик № 1) за адресою: 68600, Україна, Одеська обл., місто Ізмаїл, вулиця Портова, 16.                                                                                          
Технічна альтернатива 1.
На території причалів Державного підприємства «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ
ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (проммайданчик № 1) планується зберігання та перевантаження
вантажів насипних, навалювальних, наливних та в упаковані, власним перевантажувальним обладнанням з застосуванням засобів портової  механізації у відповідності до робочих технічних карт (РТК) за технологічними схемами в залежності від виду вантажу: судно – судно, судно-вагон
 або навпаки, судно-атомашина або навпаки, судно-склад або навпаки, склад- вагон або навпаки, автомашина-склад або навпаки, вагон-автомашина або навпаки, судно-коан (грейфер)-фасувальна машина, вагон – кран (грейфер)-фасувальна машина, і вагон-конвеєр- фасувальна машина, автомашина-Фасувальна машина, залізнична пистерна-судно, автоцистерна- судно. Річний планований обсяг перевантаження становить 3,0 млн, тон. Технічна альтернатива 2. Технічною альтернативою 2 передбачається встановлення резервуарів для зберігання наливних вантажів (олії) об’ємом 100 м 3 (2 од.), експлуатація іншого обладнання, аналогічного технічній альтернативі 1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Одеська обл., Ізмаїльський р-н Ізмаїл Портова, 16 3,1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. м. Ізмаїл Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.                ’ Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл Портова, 16 . Провадження планованої діяльності здійснюється на причалах Державного підприємства «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (проммайданчик № 1) за адресою: 68600, Україна, Одеська обл., місто Ізмаїл, вулиця Портова, 16 на земельній ділянці з кадастровим номером 5110600000:01:031:0360 площею 6,0512 га, цільове призначення 12.02 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту. Додаткове відведення землі не передбачається.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Одеська обл., Ізмаїльський р-н Ізмаїл Портова, 16 .
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, так як планована діяльність проводиться на території діючого об’єкту, який має відповідне призначення і технологічні можливості.
Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
 
Планова діяльність спрямована на розвиток підприємства, ефективне та раціональне використання виробничих потужностей. Реалізація планованої діяльності забезпечить збільшення надходжень коштів у місцевий та обласний бюджети (податки) та інвестиції в місцеву економіку.
Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).                                                                          і На території причалів Державного підприємства «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» (проммайданчик № 1) планується зберігання та перевантаження вантажів насипних, навалювальних, наливних та в упакуванні, власним перевантажувальним обладнанням з застосуванням засобів портової механізації у відповідності до робочих технологічних карт (РТК) за технологічними
схемами в залежності від виду вантажу. Можливості причалів підприємства дозволяють приймати і ставити під вантажні операції судна з осадкою до 7 метрів, довжиною до 150 метрів, шириною до 30 метрів, дедвейтом до 6000 тон. Підприємство має великий парк перевантажувальної техніки і
 вантажозахоплювальних пристроїв: портальні крани вантажопідйомністю до 40 тон, автонавантажувачі вантажопідйомністю до 25 тон. плавкрани вантажопідйомністю до 16 тон, що дозволяють якісно
перевантажувати всю номенклатуру вантажів, запропоновану замовниками. Для здійснення допоміжних операцій в розпорядженні е тягачі, бульдозери, трактори та інша техніка. Підприємство має власний портовий флот, до складу якого входять буксири-штовхачі, катери, плавкрани, несамохідні суховантажні
баржі, бункеровщики, понтони, судна спецпризначення. Річний планований обсяг перевантаження становить 3,0  млн. тон. Режим роботи підприємства – 365 днів на рік в дві зміни тривалістю 12 годин. Технологічні рішення забезпечують безперервну роботу  та підвищення рівня екологічної безпеки підприємства. 
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне
середовище: – дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних обмежень згідно з діючими нормативними документами: – дотримання розмірів нормативної санітарно-захисної зони відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96)», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173; – рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно
 ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо. – організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду небезпечних відходів та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціальним підприємствам відповідно угод. – дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; – дотримуватись нормативів ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»; – захист ґрунту та водних об’єктів від забруднення.
щодо технічної альтернативи 2.
Для технічної альтернативи 2, екологічні та Інші обмеження планованої діяльності співпадають з технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1. Для технічної альтернативи 2, екологічні та інші обмеження планованої діяльності співпадають з технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Проектні рішення планованої діяльності відповідають чинному законодавству України та включають обсяг необхідних дослідницько-вишукувальних- робіт. Проектні рішення передбачають впровадження технологічних заходів, які в повній мірі забезпечують допустимий рівень забруднення навколишнього середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1.
  щодо територіальної альтернативи 1. Забезпечення захисних та компенсаційних заходів, щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1.                                                                                          t Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів: клімат і мікроклімат – не передбачається активні і масштабні дії на довкілля (значні виділення інертних газів, теплоти, вологи); повітряне середовище – присутній вплив (викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та шум віл технологічного обладнання); водне середовище – вплив локальний в результаті утворення виробничих, господарсько-побутових та дощових стоків, а також можливе осідання пилу на поверхневий шар води річки. Планованою діяльністю не передбачається скипання стоків у поверхневі водойми та їх потрапляння на ґрунти та ґрунтові води; геологічне* середовище – опосередкований вплив; земельні ресурси – опосередкований вплив; культурна спадщина – вплив на культурну спадщину відсутній; природно-заповідний фонд – в межах планованої діяльності території об’єкти природно-заповідного фонду відсутні; рослинний та тваринний світ – вплив локальний, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні; навколишнє техногенне середовище – пам’ятки архітектури, історії і культури, зони рекреації, культурного ландшафту та інші елементи1 техногенного середовища в зоні впливу об’єкту відсутні. и щодо технічної альтернативи 2.                                                                                          І Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Територіальна альтернатива не розглядається. Вплив на довкілля в межах промислового майданчика, щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива не розглядається. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3’Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 10 Інфраструктурні проекти Інфраструктурні проекти; облаштування індустріальних парків; будівництво житлових кварталів (комплексів багатоквартирних житлових  будинків) та торговельних чи розважальних комплексів поза межами населених пунктів на площі 1,5 гектара і більше або в межах населених пунктів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; будівництво кінотеатрів з більш як 6 екранами; будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць; будівництво аеропортів та аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною до 2100 метрів; будівництво залізничних вокзалів, залізничних колій і споруд,- будівництво перевантажувальних терміналів та обладнання для перевантажування різних видів транспорту, а також терміналів для різних видів транспорту; будівництво гребель та встановлення іншого обладнання для утримання або накопичення води на тривалі проміжки часу; проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок, берегоукріплення, зміни і
стабілізації стану русел річок; будівництво трамвайних колій, підвісних канатних доріг та фунікулерів або подібних ліній, що використовуються для перевезення пасажирів; будівництво підземних, наземних ліній метрополітену як єдиних комплексів, у тому числі депо з комплексом споруд технічного обслуговування; будівництво акведуків та трубопроводів для транспортування води на далекі відстані; будівництво магістральних продуктопроводів (трубопроводів для транспортування газу, аміаку, нафти або хімічних речовин); будівництво повітряних ліній  електропередачі напругою 220 кіловольт і більше та підстанцій напругою 330 кіловольт і більше; будівництво гідротехнічних споруд морських і річкових портів; будівництво глибоководних суднових ходів, у тому числі у природних руслах річок, спеціальних каналів на суходолі та у мілководних морських акваторіях, придатних для проходження суден, а також каналів у протипаводкових цілях та гідротехнічних споруд; спеціалізовані морські або річкові термінали; проведення прибережних робіт з метою усунення ерозії та будівельних робіт на морі, які призводять до зміни морського узбережжя, зокрема будівництво основних гідротехнічних споруд, підводні звалища ґрунтові, а також інші роботи на морі, крім експлуатаційних днопоглиблювальних робіт; установки для очищення стічних вод з водовідведенням 10 тисяч кубічних метрів на добу і більше;» Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає                                                                                                                        Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.   Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.                                                                                                                                               | Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:                                                                підготовку суб’єктом  господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;   проведення громадського обговорення планованої діяльності;     аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;і надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;                                           врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її впровадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в. оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.   Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.                                                      Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням, про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “ Про оцінку впливу па довкілля”) що видається Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної військової адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, 65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83, ecolog@od.qov.ua, (048) 728-35-05, контактна особа – Директор Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації – Шатохіна Ірина Вадимівна (найменування уповноваженого, оргшгу, поштова адреса, електронна адреса, помер телефону та контактна особа)