ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ГАЛАКТИКА” 23858895 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля, Інформація про суб’єкта господарювання.                                                                                                 Україна, 68610, Одеська обл., місто Ізмаїл, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 10, корпус 1, квартира 49 +380662007901 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)   Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика.

Додаток 2
 до Порядку передачі документації для

надання висновку з оцінки впливу на

 довкілля та фінансування оцінки

впливу на довкілля

______________Дата: 22.08.2025____________

(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки

впливу на довкілля не зазначається

суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 14023

(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності)

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки

впливу на довкілля не зазначається

суб’єктом господарювання)

ПП «ГАЛАКТИКА» планує проводити капітальний ремонт берегоукріплень №1, №2 власного вантажного терміналу, що розташований на двох орендованих земельних ділянках за адресою: вул. Придунайська (Нахімова), 296а. Берегоукріплення №1, №2 об’єднані з плавпричалом вантажного терміналу, знаходяться на території Саф’янівської сільської ради на земельній ділянці, договір оренди на яку знаходиться в стадії оформлення. Призначення берегоукріплень №1, №2 – укріплення берегу,  запобігання обваленню ґрунту в річку Дунай, швартування малих суден. На теперішній час у конструктивному відношенні берегоукріплення являють собою заанкерований больверк із лицьовою та анкерною стінками комбінованого типу із залізобетонним оголовком. Берегоукріплення не обладнані крановими чи залізничними коліями, інженерні мережі на них відсутні. Рік побудови берегоукріплень невідомий. У 2025 році проведені паспортизація берегоукріплень № 1, № 2, контрольно-інспекторське обстеження технічного стану гідротехнічних споруд, на підставі яких, визначено, що для можливості безпечної експлуатації берегоукріплень необхідно виконати роботи з відновлення конструктивних елементів. ПП «ГАЛАКТИКА» прийнято рішення о проведенні капітального ремонту гідротехнічних споруд. По завданню підприємства ПП «ДУНАЙГІДРОПРОЕКТ» розроблений робочий проект капітального ремонту, у якому розглянути рішення щодо відновлення анкерної системи берегоукріплення №1 шляхом влаштування ряду паль та ригелів анкерної стінки, встановлення анкерних тяг, відновлення відбійних та швартових пристроїв берегоукріплень №1, №2, відновлення покриття споруд, проведення експлуатаційного днопоглиблення до розрахункових глибин. Капітальний ремонт берегоукріплень підпадає під
Технічну альтернативу 1, Технічну альтернативу 2. Технічна альтернатива 1. Відновлення анкерної системи берегоукріплення №1 шляхом влаштування ряду паль та ригелів анкерної стінки, встановлення анкерних тяг, відновлення відбійних та швартовних пристроїв берегоукріплень №1, №2, відновлення покриття гідротехнічних споруд в умовах експлуатації вантажного терміналу, ремонтно-експлуатаційне днопоглиблення, Технічна альтернатива 2. Демонтаж берегоукріплень №1, №2, Нове будівництво берегоукріплень №1, №2 плавпричалу. Впровадження технічної альтернативи 2 приведе к утворенню значної кількості відходів від демонтажу споруд, значним втратам коштів на придбання будівельних матеріалів, палива, інших енергоресурсів, використання будівельних механізмів, плавзасобів, автотранспорту. Роботи по технічній альтернативи 2 неможливо проводити в умовах роботи вантажного терміналу ПП «ГАЛАКТИКА». Технічна альтернатива 2 не підлягає розгляду, як економічно недоцільний варіант. Технічна альтернатива 1 приймається як єдиний доцільний економічно виправданий варіант.   Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.   Одеська обл., Ізмаїльський р-н, м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 296а                                                                       3.1 Територіальні громади; які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Саф’янівська сільська територіальна громада                                                                                                              Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.   Одеська обл., Ізмаїльський р-н, м. Ізмаїл, вулиця Придунайська, 296а.                                                         Берегоукріплення №1, №2, що підлягають капітальному ремонту, розташовані на території діючого підприємства в Старонекрасівському Старостинському округу Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Придунайська (Нахімова), 296а, 86,3 км річки Дунай на акваторії Ізмаїльської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Житлова забудова знаходиться на відстані 1,5 км від межі вантажного Терміналу. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вулиця Придунайська, 296а. Не розглядається у зв’язку з відповідністю земельної ділянки розміщення об’єктів планованої діяльності за територіальною альтернативою І вимогам діючої містобудівної документації, договорам оренди земельних ділянок, існуючої ув’язки із об’єктами транспортної інфраструктури міста Ізмаїл та Ізмаїльського району. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Берегоукріплення №1, №2 призначені для укріплення, запобігання обвалу берегу у річку Дунай та швартування маломірних суден. При проведенні капітального ремонту буде задіяне 15 чоловік кваліфікованих спеціалістів морської галузі. Будівельні операції будуть приводитися з дотриманням вимог екологічної, техногенної безпеки з використанням сучасного високоефективного обладнання передових європейських країн. Використання берегоукріплень №1, №2 для швартування маломірних суден буде сприяти підвищенню економічних показників Ізмаїльського району Одеської області за рахунок збільшення надходжень податків до міського бюджету, покращенню економічної, соціальної ситуації в регіоні. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).  Земельна ділянка розмішена на утвореній території з техногенних ґрунтів в прибережній частині річки Дунай, яка входить до складу власного вантажного терміналу ПП «ГАЛАКПКА». Призначення берегоукріплень №1, №2 – швартування маломірних суден з наступними характеристиками: довжина – 20 м, ширина – 4 м, осадка – 0,60 м, водотоннажність повна при максимальному осіданні – 80 т. Загальна довжина берегоукріплень – 173,8 м, у тому числі берегоукріплення №1 – 78,8 м, №2 – 95,0 м. Навантаження рівномірне-розподільне-поза категорією, 10,0 кПа, Навігаційна глибина перед берегоукріпленнями №1, №2 – не менш мінус 1,30 м від «0» морського порту Ізмаїл. Загальний об’єм ремонтного експлуатаційного черпання 980,70 мЗ ґрунтових наносів. Занурення у тіло берегоукріплення №1 22 паль анкерної стінки із металевих труб Ø 220×8 мм проектної довжиною 5,0 м; проектна відмітка верху 3,36 м, підошва пали – мінус 1,64 м. Відновлення покриття із цементної плитки на основі з піску та щебеню загальною товщиною 250 мм на площі 0,435 га. у тому числі 0,197 га на берегоукріпленні №1, 0,238 га на берегоукріпленні №2. При проведенні капітального ремонту буде задіяне 15 чоловік кваліфікованого персоналу. Загальна
тривалість капітального ремонту – сім місяців в одну чергу без виділення пускових комплексів, у тому числі підготовчий період – один місяць. ‘6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.                                  .                                     ; .                                                  – При проведенні капітального ремонту берегоукріплень обмеження розповсюджуються на показники системи управління відходами (запобігання забруднення ґрунту, донних відкладень, атмосферного повітря), максимальні секундні викиди від стаціонарних та пересувних джерел викидів (забезпечення концентрацій нормуємих забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі вантажного терміналу на рівні гранично допустимих значень для атмосферного повітря населених міст); маси забруднюючих речовин, що поступають у річку Дунай при капітальному ремонті (забезпечення концентрацій нормуємих забруднюючих речовин у поверхневому шарі річки Дунай на рівні гранично допустимих показників для водних об’єктів рибогосподарського значення). Санітарно-епідеміологічні обмеження розповсюджуються на рівні техногенного навантаження на фактори довкілля на межі санітарно-захисної зони вантажного терміналу (умови життєдіяльності населення). Обмеження встановлюються державними санітарними нормами і правилами шляхом визначення допустимих для населення рівнів шумового навантаження, електромагнітного, радіаційного випромінювань, теплового забруднення, концентрацій нормуємих  забруднюючих речовин на рівні гранично допустимих значень для атмосферного повітря населених міст. Протипожежні обмеження розповсюджуються на систему заходів щодо запобігання виникненню при проведенні капітального ремонту аварійних ситуацій, аварій, пов’язаних з пожежами, вибухами. Керуючись обмеженнями, на Терміналі визначаються розрахункові запаси води для внутрішнього, зовнішнього пожежогасіння, влаштування внутрішнього протипожежного водопроводу з відповідними витратами води, дотримання допустимих нормативних протипожежних відстаней, створення проїздів з твердими покриттями шириною не менш 3,5 м для проїзду пожежних автомобілів.   щодо технічної альтернативи 2. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності співпадають з обмеженнями за технічною альтернативою 1.   щодо територіальної альтернативи 1.   Дотримання містобудівних умов та обмежень, розміру санітарно-захисної зони, протипожежних розривів, вимог ДСанПіН 7.7.4-046-99 «Державні санітарні правила і норми для морських і річкових портів». щодо територіальної альтернативи 2. Екологічні та інші обмеження щодо впливу планованої діяльності ПП «ГАЛАКТИКА» не встановлюються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:   щодо технічної альтернативи 1.   На стадіях проектування, експлуатації колишнього консервного заводу, на території якого здійснюється планована діяльність вантажного терміналу ПП «ГАЛАКТИКА», виконана необхідна еколого-інженерна підготовка територій, розроблені та впроваджені при будівництві підприємств заходи по захисту територій.   щодо технічної альтернативи 2.   На стадіях проектування, експлуатації колишнього Ізмаїльського консервного заводу, вантажного терміналу ПП «ГАЛАКТИКА» виконана необхідна еколого-інженерна підготовка територій, розроблені та впроваджені при будівництві підприємств заходи по захисту територій.   щодо територіальної альтернативи 1.   На стадіях проектування, експлуатації колишнього консервного заводу, на території якого здійснюється планована діяльність вантажного терміналу ПП «ГАЛАКТИКА» виконана необхідна еколого-інженерна підготовка територій, розроблені та впроваджені при будівництві підприємств заходи по захисту територій.   щодо територіальної альтернативи 2.   Еколого-інженерна підготовка і захист території планованої діяльності за територіальною альтернативою 2 не розглядається у зв’язку з тим, що підприємство планує проводити капітальний ремонт на земельній ділянці Саф’янівської
 
сільської ради Ізмаїльського району Одеської області. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:                                                                         щодо технічної альтернативи 1. При проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2 розглядається вплив на: – атмосферне повітря за рахунок викидів забруднюючих речовин при виконанні земляних, зварювально-різальних, фарбувальних робіт, функціонуванні будівельної техніки, плавзасобу, при руху автотранспорту; – ґрунти при здійсненні , земляних робіт, облаштуванні покриття берегоукріплень, утворенні будівельних, побутових відходів та управлінні ними; – флору, Фауну, водні біоресурси річки Дунай,.-водний об’єкт при експлуатаційному ремонтному днопоглибленні, капітальному ремонті берегоукріплень.   щодо технічної альтернативи 2. Сфера, джерела та види можливого впливу довкілля ті самі, як для технічної альтернативи 1. Не розглядається. Технічна альтернатива 1 прийнята як єдиний доцільний оптимальний економічно обґрунтований варіант. щодо територіальної альтернативи 1. Очікується певний вплив на нормуємі показники якості атмосферного повітря, поверхневого шару води річки Дунай,’ шумового навантаження, водні біоресурси, техногенне, соціальне середовище щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. Територіальна альтернатива 1 прийнята як єдиний доцільний оптимальний економічно обґрунтований варіант. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які-можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія. 14 Розширення та зміни Розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів зазначених у пунктах 1-13 цієї частини крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених – Кабінетом Міністрів України. 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких, може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає. 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.  Стаття 3, частина 3, пункт 14 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». У Звіті з ОВД будуть наведені комплексні оцінки впливу робіт з капітального ремонту берегоукріплень №1, №2, розроблені заходи щодо запобігання забрудненню довкілля, локалізації, ліквідації аварійних ситуацій, аварій. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з ОВД, буде відповідати вимогам статті Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». В нормативному документі планується привести розрахунки: – обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі з використанням програмного забезпечення «ЕОЛ+» при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – показників користування води питної якості, якості стічних вод при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – обсягів утворення відходів, їх класифікація, визначення небезпечності при проведенні капітального ремонту берегоукріплень №1, №2; – рівнів акустичного, вібраційного тиску; – рівнів неканцерогенного, соціального ризиків на здоров’я персоналу підприємства, населення, що проживає в районі розташування берегоукріплень №17 №2 вантажного терміналу ПП «ГАЛАКТИКА»
 
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості; Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля, відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:   підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.                                                                                                                             Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські, слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.   13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.   Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.   Надаючи такі, зауваженні, і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій   У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або . обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.   14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде  
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля, на підставі якого підприємством буде розроблений План управління відходами.                              ‘ (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, 65012, України, м. Одеса, вул. Канатна. буд. 83, есо1оg@оd.gоv.ua, (048) 728-35-05, Відділ оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної справи (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)     {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}