ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУДНОРЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” 31893917

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 68602, Одеська обл., Ізмаїльський р-н, місто Ізмаїл, вул.Придунайська, будинок 232

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  • Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” має намір провадження планованої діяльності щодо перевантаження вантажів насипних, наливних, в упаковках на акваторії, території ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”. З використанням власного, орендованого перевантажувального обладнання, засобів портової механізації, РТК Термінал планує перевантажувати за прямими варіантами (без зберігання на складах, в резервуарних парках): насипні вантажі (зернові, масличні культури, продукти їх переробки в експортному напрямку; навалювальні вантажі (мінеральні добрива, будівельні матеріали) у м’яких упаковках (біг-бегі) в імпортному напрямку; наливні вантажі, такі як дизельне пальне, тропічні олії в імпортному напрямку, олія соняшнику в експортному, імпортному напрямках.

Технічна альтернатива 1.

Перевантаження насипних вантажів за технологічними схемами: Автомашина (самоскид) –

конвеєр (висипний рукав) – трюм судна; Автомашина (самоскид) – причал (причальний склад) – кран (грейфер) – трюм (судна); Автомашина – мобільна пневматична установка зі спускною трубою – трюм судна; Причал (вагон-хопер) – плавучий кран – трюм судна (вагон-хопер самопливом); Причал (вагон-хопер) – бункер (СРВ) – конвеєр – автомашина (самоскид); Причал (вагон-хопер) – бункер (СРВ) – конвеєр (висипний рукав) – трюм (судна)

Технічна альтернатива 2.

Перевантаження насипних вантажів за технологічними схемами: Автомашина (самоскид) – конвеєр – трюм судна; Автомашина (самоскид) – причал (причальний склад) – кран (грейфер) – трюм судна; Автомашина – мобільна пневматична установка – трюм судна; Причал (вагон-хопер)

– плавучий кран – трюм судна (вагон-хопер самопливом); Причал (вагон-хопер) – бункер (СРВ) – конвеєр – автомашина (самоскид) ; Причал (вагон-хопер) – бункер (СРВ) – конвеєр – трюм (судна)

  • Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл Україна, 68602, Одеська область, місто Ізмаїл, вулиця Нахімова 232

  • Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Ізмаїльська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл Україна, 68602, Одеська область, місто Ізмаїл, вул.

Нахімова 232.

Спеціалізовані Термінали з перевантаження вантажів в упаковці, насипних, наливних будуть розташовані на чотирьох причалах. Після завершення будівництва залізничних колій на причалах будуть знаходитися чотири колії із залізничними, автомобільними естакадами для прийому залізничних та автомобільних цистерн з наливними вантажами, станція розвантаження вагонів для прийому насипних вантажів.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл Україна, 68602, Одеська область, місто Ізмаїл, вул.

Нахімова 232.

Місце провадження планованої діяльності Територіальної альтернативи 2 не розглядається у зв’язку з відповідністю земельної ділянки розміщення Терміналів ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” вимогам діючої містобудівної документації, існуючої у зв’язку з об’єктами транспортної інфраструктури ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”, договорів про взаємодію ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” з ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”

  • Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Впровадження природоохоронних заходів у перевантажувальні процеси забезпечуватиме допустимий рівень впливу господарської діяльності на довкілля, умови життя, здоров’я населення м. Ізмаїл

  • Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” – багатопрофільне підприємство, виробничі потужності

якого дозволяють перевантажувати наведені вантажі з використанням різних технологічних схем. Одночасне перевантаження на одному причалі наливних вантажів з іншими вантажами виключається. Підприємством заплановано перевантаження вантажів: – насипних – 3000 тис.т на рік, включаючи зернових – 1,6 млн.т, масличних – 1,2 млн.т, продуктів переробки – 0,2 млн.т; – наливних – 3500 тис.т на рік, включаючи соняшникову олію 2000 тис.т, тропічні олії – 500 тис.т, дизельне пальне – 1000 тис.т; – в упаковці – 500 тис.т. Перевантаження наливних вантажів буде здійснюватися на залізничних автомобільних естакадах, на кожній розміщуються 11 залізничних цистерн, 11 автомобільних цистерн. Продуктивність перевантаження наливних вантажів 200 т/ год,   насипних   (60-200)   т/год.   Спеціалізовані   Термінали   розташовані   на   чотирьох   причалах, працюють цілодобово на протязі навігаційного періоду року. У виробничих процесах задіяні порядку 30 працівників.

  • Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

щодо технічної альтернативи №1 • Екологічні обмеження • Дотримання дозволених мас викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел викидів в атмосферне повітря. Утримання у чистоті причалів шляхом щозмінного їх прибирання від сміття, плям наливних вантажів. Недопущення скидання у водний об’єкт розсипів, насипних вантажів, сміття, проливів наливних вантажів. Зберігання відходів у спеціальній тарі на території з твердим покриттям, приміщеннях з обмеженим доступом персоналу. • Санітарно-епідеміологічні обмеження • Дотримання розмірів санітарно-захисних зон згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів», рівней акустичного впливу згідно нормативів, наведених у ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму», ДСТУ Н.Б.В.1.1- 35:2013 «Настанова з розрахунку рівнів шуму в приміщеннях і територіях»; рівнів електромагнітних випромінювань згідно ДСН 239-96 «Державні санітарні норми і привила захисту населення від електромагнітних випромінювань», ДСН 476-02 «Державні санітарні норми і правила при роботі з джерелами електромагнітних полів». Концентрації забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони не повинні перевищувати ГДК (ОБРВ) для повітря населених міст. • Протипожежні обмеження • Дотримання нормативних протипожежних відстаней; забезпечення об’єкту розрахунковим запасом води для цілей зовнішнього та внутрішнього пожежогасіння (ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування”; ДБН В.2.5-64:2012 “Внутрішній водопровід та каналізація”; забезпечення наявності проїздів з твердим типом покриття шириною не менш 3,5 м для пожежних автомобілів; влаштування внутрішнього протипожежного водопроводу з витратами води у відповідності до вимог ДБН В.2.5- 64:2012).

щодо технічної альтернативи 2.

щодо технічної альтернативи 2 Теж саме, що по технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Щодо територіальної альтернативи 1 Дотримання містобудівних умов та обмежень; розміру санітарно-захисної зони; протипожежних розривів, вимог ДСанПіН 7.7.4-046-99 «Державні санітарні правила і норми для морських і річкових портів»

щодо територіальної альтернативи 2.

Щодо територіальної альтернативи 2 Не розглядається у зв’язку з відповідністю земельної ділянки розміщення Терміналів за територіальною альтернативою 1 вимогам діючої містобудівної документації, існуючої у зв’язку з об’єктами транспортної інфраструктури ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”, договорів про взаємодію ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” з

ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”

  • Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

щодо технічної альтернативи 1 Виробнича діяльність ТОВ “СП”ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” буде здійснюватися на території ПрАТ “ПОРТ”ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”. При проектуванні та будівництві портової інфраструктури, виконання еколого-, інженерної підготовки територій, розроблені та впроваджені заходи по захисту територій

щодо технічної альтернативи 2.

щодо технічної альтернативи 2 Те ж саме, що по технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1 Те ж саме, що по технічній альтернативі 1 (виробнича діяльність ТОВ “СП”ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” буде здійснюватися на території ПрАТ “ПОРТ”ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”. При проектуванні та будівництві портової інфраструктури, виконання еколого-, інженерної підготовки територій, розроблені та впроваджені заходи по захисту територій)

щодо територіальної альтернативи 2.

щодо територіальної альтернативи 2 Не розглядається у зв’язку з відповідністю земельної ділянки розміщення Терміналів за територіальною альтернативою 1 вимогам діючої містобудівної документації, існуючої у зв’язку з об’єктами транспортної інфраструктури ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”, договорів про взаємодію ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” з ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”

  • Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

щодо технічної альтернативи 1 Перевантаження насипних, наливних вантажів ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” надає певний вплив на атмосферне повітря, поверхневий шар води річки Дунай в районі причалів ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”, флору, фауну, біорізноманіття водного об’єкту, соціальне середовище. Вплив на мікроклімат, геологічне, техногенне середовище, ґрунт, земельні ресурси, рослинний, тваринний світ не прогнозується. Діяльність підприємства супроводжується утворенням небезпечних відходів та відходів, що не є небезпечними, робота обладнання надає певне шумове навантаженням на території підприємства та межі санітарно-захисної зони

щодо технічної альтернативи 2.

щодо технічної альтернативи 2 Те ж саме, що по технічній альтернативі 1 щодо територіальної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1 Те ж саме, що по технічній альтернативі 1 щодо територіальної альтернативи 2.

щодо територіальної альтернативи 2 Місце провадження планованої діяльності територіальної альтернативи 2 не розглядається у зв’язку з відповідністю земельної ділянки розміщення Терміналів ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” за територіальною альтернативою 1 вимогам діючої містобудівної документації, існуючої у зв’язку з об’єктами транспортної

інфраструктури ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”, договорів про взаємодію ТОВ “СП “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС” з ПРАТ “ПОРТ “ДУНАЙСУДНОСЕРВІС”

  • Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

14 Розширення та зміни Розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України”

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

стаття 3, частина 3, підпункт 10, абзац 15, пункт 14

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації , 65107, України, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83, ecolog@od.gov.ua, (048) 728-35-05, відділ оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної справи

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа){Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 1