площею 2051 м2, який включає: прохідну, склади, навіси, дебаркадер, гараж, надвірні споруди, гідротехнічну споруду причал типу “больверк”розташований на 91,5 км р. Дунай. Сучасний стан території – вздовж річки Дунай розташовані незалежні будівлі та споруди морського транспорту, частково територія не забудована. Існуючи капітальні будівлі та споруди які потрапляють під пляму забудови передбачається демонтувати. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вул. Набережна Луки Капікраяна, 12-а.. Планована діяльність передбачається на землях, що перебувають у постійному користуванні підприємства, передбачає виконання заходів для досягнення підвищення продуктивного використання цієї ділянки, тому територіальна альтернатива 2 не розглядається. Додаткових земельних площ не потребує. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Реконструкція перевантажувального терміналу стивідорного комплексу та подальше його функціонування, створення нових робочих місць. Буде покращено соціально-економічний стан району завдяки відрахуванням в бюджет податків під час здійснення планової діяльності. Вплив планованої діяльності на соціальне-економічне середовище оцінюється як позитивний. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Реконструкція перевантажувального терміналу стивідорного комплексу “Кілія” в м, Ізмаїл за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Набережна Лукі Капікраяна, 12-а. Термінал розташований на земельній ділянці площею 3,0382га. Розрахунковий обсяг перевалки зернових вантажів 500 000т/рік. Реконструкція передбачає заходи з організації функціонального зв’язку пере-вантажувального терміналу з місцевою інженерно-транспортною інфраструктурою для забезпечення технологічних процесів портових об’єктів. Транспортні сполучення території з загальними дорогами будуть реалізовува-тися з використанням існуючих та прогнозованих автомобільних проїздів терміналу. Виїзд з території комплексу очікується з півночі та сходу на вул. Набережна Лукі Капі-краяна (через автомобільні ворота та контрольно-пропускні пункти). Під’їзд (в’їзд) до запланованого об’єкта передбачається з північної сторони по вуличній мережі, а саме, вул. Набережна Лукі Капікраяна. Рішенням по генеральному плану передбачається вертикальне планування та реконструкція твердих покриттів, що існує. Також передбачаєшся улаштування нової системи ливневої каналізації (пісколовки, очисні споруди, водовипускі та інше). Від-від зливових та талих вод від об’єктів – відповідно до існуючого зниження рельєфу до вулиці та липневої каналізації. Організація рельєфу повинна бути вирішена в координації з утвореними абсолютними відмітками навколишніх ділянок та проїжджої частини. Проект реконструкції передбачає організацію влаштування твердих покриттів проїздів, доріжок, майданчиків з плитки ФЕМ, з/б моноліту та гравійно-щебеневого покриття. Проектом передбачено корегування існуючих проїздів на території ділянки з організацією тротуарів, доріжок і рекреаційних зон (майданчики для відпочинку, озеленення, мали архітектурні форми). Тверди покриття захищаються бортовими каміннями БР 300.30.15 та БР 100.20.8 на бетонній основі з зазорами для стоку води. Висота бортових каменів між майданчиками, доріжками та зеленими насадженнями становить 150 мм. Вздовж стін будівель ремонтується асфальтове вимощення по підготовці з щебню та бетонної основі шириною 1,00 м. Всі покриття, що проектуються, виконуються після робіт по інженерним комунікаціям. Заповнення родючого шару ґрунту в зоні оновлення на ділянках озеленення здійснюється після завершення всієї роботи по плануванню устрою доріг, майданчиків і доріжок, прокладання підземних інженерних мереж. Після завершення реконструкції і робіт по благоустрою ділянці, покриття, прилеглі до об’єкта, |