ПОВІДОМЛЕННЯ про планову діяльність, яка підлягає оцінці  впливу на довкілля

ТОBAPИCTBO 3 OБMEЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛХІМ УКРАЇНА» 44713488

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 11708, Житомирська обл., Новоград-Волинський р-н)з), село Наталівка(з), вул. Привокзальна, будинок 2

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  • Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Об’єктом планованої діяльності є реконструкція складу паливно-мастильних матеріалів зі встановленням автоматизованої системи обліку обігу пального. На території відбувається зберігання пального у 15-ти резервуарах об’ємом 70 м3 кожен та 1 резервуар об’ємом 900 м3 за адресою: вул. Шевченка, 122-А, м. Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, 68610. Загальний об’єм резервуарного парку для приймання, зберігання і видачі нафтопродуктів становитиме V=1950 м3.

Технічна альтернатива 1.

На території діючого підприємства передбачається зберігання пального у 15-ти резервуарах об’ємом 70 м3 кожен та 1 резервуар об’ємом 900 м3 із реконструкцією всіх горизонтальних резервуарів (РГС-70 – 15 шт.) та вертикального резервуару (РСЗ – 900), а саме – встановлення зливу-наливу нафтопродуктів, а саме – встановлення наливного вимірювального комплексу датчиків переливу. На території складу нафтопродуктів розташовуються: резервуарний парк складу нафтопродуктів загальною місткістю V=1950 м3; 2 пости зливу-наливу нафтопродуктів для автомобільних цистерн; очисні споруди виробничо-дощової каналізації; адміністративний побутовий будинок; операторна. Горизонтальні резервуари розташовані в два ряди надземно на бетонних фундаментах. Кожен резервуар обладнаний корінним запірним пристроєм, замірним люком, вогнезапобіжником. Газовий простір горизонтальних резервуарів, через вогнезапобіжники, об’єднаний між собою (кожен ряд резервуарів окремо) трубопроводом. Трубопровід газового простору резервуарів обладнаний двома суміщеними механічними дихаючими клапанами СМДК-100.

Технічна альтернатива 2.

Встановлення п’яти додаткових резервуарів зберігання пального об’ємом по 70 м3 кожен із реконструкцією всіх діючих горизонтальних резервуарів (РГС-70 – 15 шт.) та вертикального резервуару (РСЗ – 900), а саме – встановлення електрорівнемірів для світлих нафтопродуктів.

  • Місце провадження планової діяльності, територіальні альтернативи.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вулиця Шевченка, 122-А.

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Ізмаїльська територіальна громада

Місце провадження планової діяльності: територіальна альтернатива 1.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вулиця Шевченка, 122-А.

Планована діяльність здійснюватиметься на земельній ділянці з кадастровим номером 5110600000:01:011:0189. Цільове призначення земельної ділянки – 12.09 – Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту. Земельна ділянка знаходиться у оренді (договір оренди № 2218 від 27.07.2023 року). Земельна ділянка не має ніяких недоліків, що можуть перешкоджати її ефективному використанню,

Місце провадження планової діяльності: територіальна альтернатива 2.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл.

Територіальна альтернатива не розглядалася оскільки склад нафтопродуктів діючий та земельна ділянка знаходиться у оренді ТОВ «ОІЛХІМ УКРАЇНА».

  • Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності, обумовлений наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, зайнятості місцевого населення.

  • Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Технологічне устаткування складу нафтопродуктів складається з основних технологічних вузлів: 1. Резервуарний парк. 2. пости зливу-наливу нафтопродуктів для автомобільних цистерн. Резервуарний парк складу нафтопродуктів призначений для приймання, зберігання та відпуску дизельного палива (далі по тексту – ДП), та складається з однієї групи резервуарів, в яку входять: – резервуари горизонтальні сталеві об’ємом V=70 м3 (РГС -70) – 15 шт.; – резервуар вертикальний сталевий зі стаціонарним покриттям V=900 м3 (РВС-900) – 1 шт. Загальний об’єм резервуарного парку для приймання, зберігання і видачі нафтопродуктів становить V=1950 м3. Горизонтальні резервуари розташовані в два ряди надземно на бетонних фундаментах. Кожен резервуар обладнаний корінним запірним пристроєм, замірним люком, вогнезапобіжником. Газовий простір горизонтальних резервуарів, через вогнезапобіжники, об’єднаний між собою (кожен ряд резервуарів окремо) трубопроводом. Трубопровід газового простору резервуарів обладнаний двома суміщеними механічними дихаючими клапанами СМДК-100. Резервуар РВС-900 встановлений надземно на бетонному фундаменті. Для контролю днища від протікання обладнаний контрольним колодязем. Резервуар обладнаний сходами з захисним огородженням. З метою активного захисту днища резервуара від корозії застосовано електрохімічний захист. Для виключення небезпечного накопичення статичної електрики резервуари підʼєднані до заземлювачів в двох протилежних точках. Під час наповнення порожнього резервуара нафтопродукти подають зі швидкістю 0,5 м/с до моменту занурення кінця завантажувальної труби. Вимірювання рівня нафтопродукту та ручний відбір проб здійснюється вручну через люк замірний. Вимірювання допускається виконувати не раніше ніж через 2 години після припинення руху нафтопродукту. Пробовідбірник перед відбором проб необхідно надійно заземлити. Для забезпечення необхідної довговічності резервуарів проведений антикорозійний захист внутрішніх та зовнішніх поверхонь згідно СНиП 2.03.11-85. Зовні по поґрунтованій поверхні резервуари пофарбовані білою (сріблястою) фарбою. На кожний резервуар складена технологічна карта. Об’єкти складу нафтопродуктів укомплектовані первинними засобами пожежогасіння згідно існуючих норм. На підприємстві в якості технологічного обладнання використане сучасне обладнання з максимальним коефіцієнтом корисної дії. Для зменшення витрат на освітлення по території нафтобази використовуються енергозберігаючі світильники LED технології.

  • Екологічні та інші обмеження планової діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні обмеження: – при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; – викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря і не перевищувати граничнодопустимих нормативів; – відходи, що утворюються, повинні передаватись іншим підприємствам, які мають відповідну ліцензію, згідно попередньо заключних договорів з метою їх подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; – виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: – експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; – дотримання вимог організації санітарно-захисної зони, відповідно до вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); – рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі СЗЗ. – забезпечення санітарно-гігієнічних потреб працюючого персоналу. Земельні ресурси: максимальне збереження ґрунтового покриву на основі обраного оптимального варіанта територіального розміщення планової діяльності; запобігання негативному впливу об’єктів поводження з відходами на ґрунтовий покрив. Водні ресурси: використовувати воду відповідно до цілей, лімітів реалізації оборотного водопостачання; дотримання зобов’язань щодо використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів згідно з законодавством; Природні ресурси: максимальне збереження природних ресурсів; раціональне використання і відтворення природних ресурсів. Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки, дотримання технологічних регламентів та умов щодо планової діяльності. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту планованої діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і додаткових екологічних обмежень не потребує.

щодо технічної альтернативи 2.

Екологічні обмеження: – при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; – викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря і не перевищувати граничнодопустимих нормативів; – відходи, що утворюються, повинні передаватись іншим підприємствам, які мають відповідну ліцензію, згідно попередньо заключних договорів з метою їх подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення. – виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: – експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними санітарними нормами та правилами; – дотримання вимог організації санітарно-захисної зони, відповідно до вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); – рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі СЗЗ. – забезпечення санітарно-гігієнічних потреб працюючого персоналу. Земельні ресурси: максимальне збереження ґрунтового покриву на основі обраного оптимального варіанта територіального розміщення планової діяльності; запобігання негативному впливу об’єктів поводження з відходами на ґрунтовий покрив. Водні ресурси: використовувати воду відповідно до цілей, лімітів реалізації оборотного водопостачання; дотримання зобов’язань щодо використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів згідно з законодавством; Природні ресурси: максимальне збереження природних ресурсів; раціональне використання і відтворення природних ресурсів. Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки, дотримання технологічних регламентів та умов щодо планової діяльності. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту планованої діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і додаткових екологічних обмежень не потребує.

щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання санітарно-захисної зони відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. від № 173, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.07.1996 р. за № 379/1404 та зі змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства охорони здоров’я України від 2 липня 2007 року № 362; дотримання протипожежних розривів між спорудами, будівлями та технологічним обладнанням

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядалася

  • Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Планова діяльність буде здійснюватися на території та в межах існуючого резервуарного парку, будівництво додаткових об’єктів не планується, отже реалізація планованої діяльності не потребує здійснення інженерної підготовки і додаткового захисту території. Інженерні мережі водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання резервуарного парку залишаються без змін. Проектні рішення будуть забезпечувати раціональне використання ґрунтових та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2.

Планова діяльність буде здійснюватися на території та в межах існуючого резервуарного парку, будівництво додаткових об’єктів не планується, отже реалізація планованої діяльності не потребує здійснення інженерної підготовки і додаткового захисту території. Інженерні мережі водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання резервуарного парку залишаються без змін. Проектні рішення будуть забезпечувати раціональне використання ґрунтових та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи. Також, при встановленні додаткових резервуарів необхідно враховувати виконання підготовчих робіт щодо створення на ділянці будівництва додаткових майданчиків для складування будівельних матеріалів та забезпечення великогабаритної будівельної техніки до місць виконання будівельних робіт. Передбачається збільшення викидів забруднюючих речовин від роботи будівельної техніки.

щодо територіальної альтернативи 1.

Територія АЗС упорядкована, забезпечена під’їздами та виїздами. В період експлуатації буде забезпечуватись раціональне використання природних ресурсів, а також будуть передбачені охоронні, захисні та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 1.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася.

  • Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Клімат і мікроклімат: вплив не значний, так як викиди парникових газів не значні; Повітряне середовище: Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при роботі обладнання: зливу-наливу палива у резервуари, зберігання палива, роздача палива. Вплив планованої діяльності на повітряне середовище оцінюється як допустимий. Водне середовище: в результаті функціонування планованої діяльності є утворення господарсько-побутових стоків та ливневих стічних вод, після попереднього очищення на сепараторі нафтопродуктів, відводяться до існуючої ливневої каналізаційної мережі. Господарсько-побутові стоки відводяться у вигріб та вивозяться згідно договору з комунальними службами. На об’єкті не передбачається скид стічних вод безпосередньо у поверхневі водні об’єкти та ґрунтові води. Потенційний вплив планованої діяльності на водне середовище знаходитиметься в межах допустимих норм. Ґрунти: за умови дотримання проектних рішень вплив буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства. Шум: джерелами шуму є насосне обладнання та рух автотранспорту по території промислового майданчику. Нормативні значення шуму, не перевищуватимуть допустимих рівнів згідно вимог ДСП № 173. Вплив оцінюється як допустимий. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду – вплив допустимий. Об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Навколишнє соціальне середовище – надходження коштів у місцевий та державний бюджет. Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається, за умов комплексного дотримання правил експлуатації. Відходи: виробничі та побутові відходи, що утворюватимуться, передбачається тимчасово зберігати у спеціально призначених місцях з наступною їх передачею згідно чинного законодавства. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення: передбачається в межах доступних нормативних значень. Проведення будь-яких додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля не доцільне. На об’єкті розроблено план локалізації та ліквідації аварійних ситуацій та заходи по попередженню виникнення аварійних ситуацій.

щодо технічної альтернативи 2.

Клімат і мікроклімат: вплив не значний, так як викиди парникових газів не значні; Повітряне середовище: Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при роботі обладнання: зливу-наливу палива у резервуари, зберігання палива, роздача палива. Вплив планованої діяльності на повітряне середовище оцінюється як допустимий. Водне середовище: в результаті функціонування планованої діяльності є утворення господарсько-побутових стоків та ливневих стічних вод, після попереднього очищення на сепараторі нафтопродуктів, відводяться до існуючої ливневої каналізаційної мережі. Господарсько-побутові стоки відводяться у вигріб та вивозяться згідно договору з комунальними службами. На об’єкті не передбачається скид стічних вод безпосередньо у поверхневі водні об’єкти та ґрунтові води. Потенційний вплив планованої діяльності на водне середовище знаходитиметься в межах допустимих норм. Ґрунти: При  будівництві бетонованих фундаментів для встановлення додаткових резервуарів передбачається зняття верхнього шару ґрунту. За умови дотримання проектних рішень вплив буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства. Шум: джерелами шуму є насосне обладнання та рух автотранспорту по території промислового майданчику. Також при підготовчих роботах джерелом шуму буде будівельна техніка. Нормативні значення шуму, не перевищуватимуть допустимих рівнів згідно вимог ДСП № 173. Вплив оцінюється як допустимий. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду – вплив допустимий. Об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Навколишнє соціальне середовище – надходження коштів у місцевий та державний бюджет. Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається, за умов комплексного дотримання правил експлуатації. Відходи: виробничі та побутові відходи, що утворюватимуться, передбачається тимчасово зберігати у спеціально призначених місцях з наступною їх передачею згідно чинного законодавства. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення: передбачається в межах доступних нормативних значень. Проведення будь-яких додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля не доцільне. На об’єкті розроблено план локалізації та ліквідації аварійних ситуацій та заходи по попередженню виникнення аварійних ситуацій.

щодо територіальної альтернативи 1.

Здійснення планової діяльності в межах існуючої земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива №2 не розглядалася

  • Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).

Друга категорія

14 Розширення та зміни Розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VII від 23 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливість громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваження і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту  з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля, у якому визначено допустимість провадження планованої діяльності.

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

що видається Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

що видається Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації 65007, м. Одеса, вул. Канатна, 83, ecolog@od.gov.ua (048) 728-34-58, 728-35-05, Відділ оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної  справи

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону і контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}