ПОВІДОМЛЕННЯ про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОBAPИCTBO 3 OБMEЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «РОМБ» 41926096

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НЕКРАСОВА, будинок 3

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  • Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Об’єктом планованої діяльності є експлуатація автозаправної станції (АЗС) з автомобільним газозаправним пунктом (АГЗП) зі зберіганням палива за адресою: 68600, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, вулиця Січових Стрільців, будинок 3Г

Технічна альтернатива 1.

На АЗС з АГЗП передбачається здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме: бензину, дизельного палива, зрідженого вуглеводневого газу (пропан-бутан). Зберігання бензину передбачено у двох підземних резервуарах об’ємом по 10 м3 та одному підземному резервуарі об’ємом 25 м3, дизельного палива – у одному підземному резервуарі об’ємом 25 м3, зрідженого вуглеводневого газу (ЗВГ) – у одному надземному резервуарі об’ємом 9,8 м3. АЗС з АГЗП здійснюватиме 250 заправок/добу автомобілів.

Технічна альтернатива 2.

В якості альтернативи розглядається зберігання бензину у двох надземних резервуарах об’ємом по 10 м3 та одному надземному резервуарі об’ємом 25 м3, дизельного палива – у одному надземному резервуарі об’ємом 25 м3, зрідженого вуглеводневого газу (ЗВГ) – у одному підземному резервуарі об’ємом 9,8 м3.

  • Місце провадження планової діяльності, територіальні альтернативи.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вулиця Січових стрільців, будинок 3Г

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Ізмаїльська територіальна громада

Місце провадження планової діяльності: територіальна альтернатива 1.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл вулиця Січових Стрільців, будинок 3Г

Діяльність АЗС з АГЗП буде здійснюватися на земельній ділянці загальною площею 1,7778 га відповідно до договору оренди № 15-02/23 від 15.02.2023 за адресою: 68600, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, вулиця Січових Стрільців, будинок 3Г. Кадастровий номер земельної ділянки – 5110600000:01:015:0140. Цільове призначення земельної ділянки: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Категорія земель – землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Місце провадження планової діяльності: територіальна альтернатива 2.

Одеська обл. Ізмаїльський р-н Ізмаїл.

У зв’язку з тим, що функціонування АЗК планується на території діючого підприємства за наявним договором оренди, територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  • Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний вплив очікується позитивний, в зв’язку з  наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, створенням додаткових робочих місць для місцевих жителів, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, розвиток інфраструктури населеного пункту при отриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.

  • Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Основні технологічні процеси на АЗС з АГЗП: – прийом палива з автоцистерни-заправника в резервуари АЗС; – зберігання рідкого палива в резервуарах АЗС; – відпуск рідкого палива споживачеві; – прийом ЗВГ з автоцистерни-заправника в резервуар АГЗП; – зберігання ЗВГ в резервуарі АГЗП; – відпуск ЗВГ споживачеві. Майданчик АЗС з АГЗП має багатокутну форму, з максимальними розмірами 65 на 40 метр, орієнтований довгою віссю паралельно вул. Січових Стрільців. Резервуарна група для нафтопродуктів: у групі розміщені ємності місткістю 70 м3 (2х25м3, 2х10м3). Резервуари палива АЗС підземні, зварні, горизонтальні циліндрові з конічним днищем, виготовлені відповідно до ТП704-1-161-83, розташовані в один ряд, з відстанями по осях 2,6 м. Всі резервуари оснащені дихальними клапанами. Газозаправний модуль ЗВГ комплектується надземним резервуаром з внутрішнім об’ємом 9,8 м3, комерційний об’єм 8,5 м3, робочим тиском не більше 1,6 МПа. Габаритні розміри 5300х1624х1980 мм. Температурний діапазон використання -40°С –  +45°С. Маса модулю 3310 кг. В модулі використана спрощена універсальна технологічна схема – насосний агрегат, призначений як для заправки резервуару з газовозу, так і для подачі ЗВГ в паливо розподільну колонку при температурі – 40°С –  +70°С. На території АЗС розташовані: – паливо розподільна колонка – 4 од.; – щит із засобами пожежогасіння; – ящик з піском – 0,5 м3. На заправному острівці АЗС встановлені чотири паливозаправні колонки на 2 рукави, номінальна продуктивність паливного насоса – 50 л/хв. Колонки встановлені на бетонному фундаменті з двошаровою гідроізоляцією підземної частини фундаменту бітумом. Об’єкти АЗС з АГЗП забезпечені інженерними мережами холодного водопостачання з резервуару, гозфекальною каналізацією в ємність, електричним опалюванням, резервним дизель-генератором. Потреба в ресурсах при експлуатації: – земельних – 1,7778 га; – сировинних: ДП – 110 т/рік; бензину – 326 т/рік; ЗВГ – 1106 м3 т/рік; водних – 0,037 тис. м3/рік; – трудових – 4 особи.      

  • Екологічні та інші обмеження планової діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, технічних умов, містобудівних умов та обмежень; – по забрудненню атмосферного повітря – забезпечення дотримання нормативів на межі нормативної СЗЗ; – по поверхневим та підземним водам – очищення виробничих стоків перед скиданням; – по поводженню з відходами – сортування відходів та передача виробникам товарів із вторинної сировини; утилізація на спеціалізованих підприємствах, що мають відповідну ліцензію; розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом; – акустичне забруднення не повинно перевищувати граничнодопустимі рівні шуму на межі житлової забудови.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

– територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею; – забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі; – використання земельних площ в межах земельних ділянок, наданих у користування у відповідності з вимогами чинного законодавства.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається

  • Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

З урахуванням особливостей ділянки розміщення об’єкту для його експлуатації передбачені наступні заходи: – облаштування об’єкту штучною мережею блискавковідводу; удосконалення дорожнього покриття після проведення ремонтних та монтажних робіт, а також нанесення необхідної дорожньої розмітки; забезпечення дотримання протипожежних вимог за рахунок відповідного інженерного оснащення об’єкту; – забезпечення своєчасного вивезення відходів з території об’єкта. Виконання інженерних вишукувань у необхідному обсязі.

щодо технічної альтернативи 2.

Те ж, щодо технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Територія придатна для розміщення та експлуатації АЗС з АГЗП. Ділянка планованої діяльності погоджена з усіма зацікавленими організаціями та знаходиться в користуванні відповідно до права оренди. Дотримання проектних рішень в період експлуатації. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 1.

Не розглядається.

  • Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

– на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин; – на клімат та мікроклімат – відсутній; – на водне середовище – використання води на господарсько-побутові потреби; утворення господарсько-побутових та зливових стоків. Запроектоване відведення господарсько-побутових та поверхневих стоків при експлуатації об’єкту дозволяють виключити негативний вплив на водне середовище. – утворення відходів – зберігання відходів здійснюється у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки. Відходи, які утворяться під час провадження планованої діяльності будуть передані відповідно до укладених договорів та вимог екологічної безпеки спеціалізованим організаціям; – на ґрунти – можливий вплив від розливу нафтопродукту у випадку аварії. При нормальних умовах експлуатації об’єкта вплив на ґрунти мінімальний; – на техногенне середовище – відсутній; – на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив. Створення робочих місць. Збільшення надходжень у місцевий та державний бюджети; – на рослинний та тваринний світ – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив. Об’єкти природно-заповідного фонду та курортні зони в районі, та в безпосередній близькості до об’єкту відсутні.

щодо технічної альтернативи 2.

Те ж, щодо технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається

  • Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Відповідно ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливість громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваження і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту  з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

що видається Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації , 65007, м. Одеса, вул. Канатна, 83, ecolog@od.gov.ua (048) 728-34-58, 728-35-05, Відділ оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної  справи

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону і контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}